Warsztaty z Pascalem. Kuchnia włoska i Lidl.

Kilka dni temu miałam okazję wziąć udział w warsztatach kulinarnych zorganizowanych przez Lidl. Chętnie poszłam dowiedziawszy się, że poprowadzi je Pascal Brodnicki bo choć od dawna bywam na różnych tego rodzaju spotkaniach to osobiście nie miałam przyjemności poznać wcześniej tego kucharza.  



Temat warsztatów - dania kuchni włoskiej. Oczywiście od razu wybrałam stanowisko gdzie do przyrządzenia był kurczak po toskańsku - pamiętacie dlaczego ? Przygotowywaliśmy potrawy w małych grupach. Prowadzący bardzo obszernie o każdym z dań opowiedział a także pokazał jak wykonać trudniejsze prace. Potem cały czas czuwał nad prawidłowością naszych poczynań rozmawiając z nami cały czas na tematy kulinarne, żartując i odpowiadając wyczerpująco na wszelkie pytania. Bardzo mi się podobało, że jeśli ktoś czegoś nie wiedział czy nie umiał to Pascal cierpliwie tłumaczył oraz nadzorował postępy, w razie czego dając indywidualne korepetycje. To naprawdę bardzo miły i otwarty człowiek.


Całe spotkanie przebiegło w bardzo wesołej, miłej i twórczej atmosferze. Aż jestem zdziwiona jak bez nacisków wpleciono w to wszystko produkty pochodzące ze sklepów Lidl. Nie było żadnych specjalnych nacisków na markę co bardzo często się zdarza na innych warsztatach. Po prostu z nich korzystaliśmy i już. Brawo !

A jak się bawiliśmy i co dobrego przygotowaliśmy możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Ja bardzo dziękuję Lidlowi za zaproszenie, Pascalowi za cenne rady, Studiu Cook Up za ugoszczenie nas a wszystkim obecnym na warsztatach za wspólne gotowanie i biesiadowanie. To był bardzo miły wieczór.

risotto z dynią po włosku
kurczak myśliwego z Toskanii
bakłażan alla parmigiana
owoce zapiekane pod zabajone makowym
Pascal opowiada nam jak przyrządzić kurczaka po toskańsku



zanim zaczęły się warsztaty był czas na pogaduchy i kawusię
kurczak obsmażony a warzywa dopominają się o swoją porcję Chianti

eh... przypomniała mi się ubiegłoroczna wycieczka do Toskanii i całe morze Chianti jakie tak wypiliśmy...
wiecie, że bakłażan ma owoce żeńskie i męskie ? ja nie wiedziałam...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger