Blogerzy weekendowo

To był piękny i bardzo miły, wiosenny dzień. Leniwa sobota więc można było sobie dłużej pospać. Ale nie za długo bo w samo południe umówiłam się ze znajomymi blogerami na mieszanie w garach a po drodze jeszcze musiałam zrobić zakupy. Grono małe, ale zacne - Agnieszka, Marlena, Karolina, ja i gospodarz czyli Marcin.




To już kolejne spotkanie blogerów w domowych pieleszach, spędzone na wspólnym gotowaniu. Tym razem umówiliśmy się, że każdy wykorzysta w swoim daniu jakąś rybę. Wiecie pewnie, że ja z ryb to najbardziej lubię schab, ale nikt nie powiedział, że ryba ma być składnikiem głównym dania :D 


Ja upiekłam pissaladiere, w którym wykorzystałam fileciki z sardeli czyli anchovis. Marcin przyrządził rybę, chyba dorsza, zapieczoną w winie, z dodatkiem miodowych orzechów. Agnieszka zaserwowała nam sałatkę ryżową z tuńczykiem, kukurydzą i ananasem. Karolina zrobiła aromatyczne curry z łososiem, krewetkami i szpinakiem a Marlena szybki makaron z łososiem, śmietaną i szczypiorkiem. Było pysznie !

Dziękuję za wspólnie spędzony czas - było smakowicie i bardzo miło :)

Curry z łososiem, krewetkami i szpinakiem wg Karoliny 
Papardelle z łososiem i szczypiorkiem w sosie śmietanowym 
moje Pissaladiere czyli placek drożdżowy z cebulą, anchovis i oliwkami 
Ryba zapiekana z winem  z miodowymi orzechami 
Sałatka ryżowa z tuńczykiem, kukurydzą i ananasem 



7 komentarzy:

  1. Było bardzo miło; ) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenko, miło było się z Tobą znowu spotkać :)

      Usuń
  2. Ja to bym chętnie poznała przepis na tą sałatkę , bo uwielbiam takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shine Rose, ugotowany ryż, tuńczyk z puszki, kukurydza, ananas i majonez - przyprawy wedle uznania, można dodać zieleninę

      Usuń
  3. mniam, wszystko wygląda bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta ryba z orzechami i winem podbiła moje serce...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger