Do kogo trafi Jamie ?

Witajcie :) 

Dobrze, że pojechaliśmy dzisiaj na cmentarze z samego rana bo teraz leje deszcze więc mało przyjemnie byłoby spacerować między grobami czy modlić się przy nich . . . .  Chociaż przyznam, że bardzo lubię właśnie wizyty na nekropoliach wieczorem, gdy pali się mnóstwo zniczy i atmosfera jest niepowtarzalna. Ale dzisiaj już sobie daruję wycieczki bo jeszcze porządnie kaszlę i nie chcę znowu się rozłożyć. 

Usiadłam sobie spokojnie z kubkiem dobrej herbaty i po wielokroć przeglądałam zdjęcia oraz dołączone do nich przepisy dań nadesłanych na grzybowy konkurs. Jak zwykle nie jest łatwo wybrać zwycięzców bo najchętniej nagrodziłabym wszystkich. Jednak nagrody są dwie i z żalem innym osobom będę mogła tylko podziękować słowami. 

A płyty DVD z programami Jamiego Olivera pojadą już za kilka dni do swoich nowych właścicielek, którymi są . . . 

Magda Imielińska "klementynka"  - Magdo, dla Ciebie jest zestaw 3 płyt "Jamie w domu"



Dorota Owczarek "dolores1264"  - Dorotko, dla Ciebie nieco mniejszy zestaw 2 płyt "Przekręty Jamiego"

Wszystkim za udział naprawdę serdecznie dziękuję mając nadzieję, że poza konkursami też będziecie do mnie zaglądać :) Pozdrawiam Was serdecznie :) 

Laureatki bardzo proszę o przesłanie swoich danych adresowych, czekam na nie do wtorku.

Trzymajcie się cieplutko, Pyza


4 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger