Koktajl jabłkowy ze szpinakiem i słonecznikiem

I znowu zielony koktajl czyli doskonały napój dla ogrzycy. Jak widać po kilku przepisach ostatnio złapałam fazę na szpinak i wykorzystuję go póki mi się nie znudzi. Od dzieciństwa mam niechęć do duszonego, ale sałatka ze szpinaku czy koktajl to zupełnie co innego. Te bardzo lubię. Pomiksuję sobie jeszcze jeśli pozwolicie bo to dobry pomysł na szybkie śniadanie albo zdrową przekąskę w ciągu dnia.

 
Zima już się kończy a wczesnym latem pojawią się jagody i znowu zrobię Koktajl jagodowo bananowy na zsiadłym mleku. To cudownie orzeźwiający napój! 


Zielony koktajl z jabłek, szpinaku i słonecznika

czas przygotowania: kilka minut
składniki na 2 porcje: 
  • 1 średnie jabłko Golden Deliciuos
  • duża garść liści szpinaku
  • garść kiełków słonecznika 
  • 2 czubate łyżki łuskanych ziaren słonecznika
  • sok z połowy cytryny
  • ok. 250 ml soku jabłkowego, najlepiej świeżo wyciśniętego


Jak zrobić koktajl jabłkowy ze szpinakiem i słonecznikiem?

Jabłko i szpinak umyłam, osączyłam. Z jabłka usunęłam tylko gniazdo nasienne, nie obierałam ze skórki, i pokroiłam na kawałki. Wrzuciłam do wysokiego naczynia, dodałam sok z cytryny, szpinak, kiełki słonecznika, ziarenka słonecznika i sok jabłkowy. Zmiksowałam blenderem na gładki koktajl.

Podałam od razu po przygotowaniu.


5 komentarzy:

  1. Koktajl wygląda orzeźwiająco ale też i zachęcająco, no jest przede wszystkim zdrowy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaminy w czystej postaci, jednak nie dla osób z wrażliwym smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe dlaczego tak myślisz - coś Cię razi w połączeniu czy nie lubisz któregoś ze składników?

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger