Konkurs z Quarta Caffe. Wyniki !!!

Konkurs kawowy z marką Quarta już zakończony i zwycięzcy wybrani. Jak zwykle nie było łatwo podjąć decyzję komu przypadnie nagroda. Dziękuję bardzo wszystkim uczestnikom za dodane przepisy, opowieści i zdjęcia. Jesteście niesamowici ! Wszystkie zgłoszone odpowiedzi możecie przeczytać pod wpisem konkursowym a zdjęcia obejrzeć w galerii na facebooku. Ale nagrody tylko dwie i najwyższy czas powiedzieć kto je dostanie.

Przypominam, że włoską kawę i makinetki do jej zaparzenia ufundował wyłączny dystrybutor marki Quarta Caffe na Polskę, firma Dolce Fine del Mondo


Ponieważ sama niestety musiałam jakiś czas temu zrezygnować z picia naturalnej kawy - złe doktory zakazały - to nie mogłam wypróbować Waszych kawowych propozycji. Ale chociaż pooglądałam sobie zdjęcia i tym razem właśnie na ich podstawie przede wszystkim wybrałam zwycięzców.  Zdecydowałam, że zestawy kawowe otrzymają :

Neblina - za wszystkie propozycje, ale szczególnie za capuccino z bitą śmietaną i syropem różanym


 i

Adriana  za cudowne bananowe latte

Laureatkom gratuluję i proszę o jak najszybsze przysłanie danych teleadresowych na adres izapyzakulinska@gmail.com . Nagrody wyśle sponsor.


Kochani, za chwilę święta więc następny konkurs pewnie dopiero w przyszłym roku. Pozdrawiam wszystkich ciepło i nie zapominajcie o mnie !

Wasza Pyza





3 komentarze:

  1. Gratulacje dla wygranych!

    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Iza.Wyniki sprawdzałam z wielką ekscytacją, tak bardzo chciałam wygrać tę wspaniałą nagrodę.Udało się.Taką mam dzisiaj radochę,że trudno to opisać słowami.Najlepiej po prostu podziękować z całego serducha!Dziękuję i pozdrawiam!Neblina

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger