Ostatnie świntuszenie w tym roku

Naświntuszyłam dzisiaj strasznie bo Dzieci zamówiły sobie paszteciki i barszczyk. Tak smakowały te dania podczas Wigilii, że nie było rady - musiałam zrobić na dzisiejszą domówkę.  Tak więc wielkie stado kilkudziesięciu świnek już gotowe a krem buraczkowy doprawiony.

Nie będę się rozwodzić na przepisami bo znajdziecie je tutaj i tutaj



Ale skoro tu jesteśmy to . . .


Życzę Wam, wszystkim,
wszelkiej szczęśliwości w nowym nadchodzącym
2012 roku.

Bądźcie zdrowi i niech Wam się wiedzie
jak najlepiej.
Bawcie się dzisiaj doskonale
a od jutra niech Was spotykają same dobre chwile
i wszystko się układa po Waszej myśli.


Pozdrawiam wszystkich - Pyza

3 komentarze:

  1. Urocze sa:-)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!
    Samych pieknych chwil, duzo szczescia, zdrowka i usmiechu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te świnki są rozbrajające!!
    Tobie również szczęśliwego nadchodzącego roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁE!!!! :-)))))))

    Wszytskiego cudnego w nowym roku i jeszcze więcej wspaniałych przepisów. :-))))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz swój komentarz i odwiedzisz mnie znowu. Jeśli ugotowałeś albo upiekłeś coś z przepisu znalezionego tutaj zrób zdjęcie i pochwal się przysyłając je do mnie.

Print Friendly and PDF
Copyright © Smaczna Pyza , Blogger